Para onde caminham as escolas?
This research aims to investigate educational concepts and practices socially recognized as alternative education, seeking to understand its foundations, implementation and its influence at the current educational context. The research was developed through educational practices that aim to differen...
| Main Author: | Almeida, Gabriela Freitas de |
|---|---|
| Other Authors: | Pederiva, Patrícia Lima Martins |
| Format: | Dissertação |
| Language: | Portuguese |
| Published: |
Universidade de Brasília
2024
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://hdl.handle.net/20.500.14135/934 |
Similar Items
-
Superdotação e TDAH: práticas educacionais inclusivas de atendimento a estudantes do ensino fundamental e médio
by: Souto, Waleska Karinne Soares Coutinho
Published: (2025) -
Portaria n° 398, de 11 de junho de 2025
by: Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais Anísio Teixeira
Published: (2025) -
A Redação do Enem 2023: cartilha do participante
by: Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais Anísio Teixeira
Published: (2024) -
Portaria n° 294, de 30 de junho de 2022: Dispõe sobre diretrizes de prova e componentes específicos da área de Tecnologia em Processos Gerenciais, no âmbito do Enade 2022
by: Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais Anísio Teixeira
Published: (2023) -
Portaria de pessoal n° 409, de 17 de junho de 2025
by: Instituto Nacional de Estudos e Pesquisas Educacionais Anísio Teixeira
Published: (2025)